.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهرام جزایری درخواست عفو کرد/ نادم و پیشمانم
شهرام جزایری در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضاییه عنوان کرد پس از ۱۲ سال و ۳ ماه زندانی بنده را مشمول رأفت اسلامی قرار دهید زیرا نادم و پشیمانم.

به گزارش فارس، یکی از اعضای خانواده شهرام جزایری در پی تماس با این خبرگزاری درخواست سرگشاده این فرد خطاب به رئیس قوه قضائیه را در اختیار سرویس قضایی و انتظامی قرار داد.

شهرام جزایری در این نامه و خطاب به رئیس قوه قضاییه آورده است: پس از 12 سال و 3 ماه گرفتاری و زندانی شدن که باعث متلاشی شدن کانون خانواده‌ام شده است و به این ترتیب فرزندانم عرشیا (5 ساله) و آرنیکا (3.5 ساله) را دو بار بیشتر ندیده‌ام و در این میان ایلیا (9 ساله) را هم در مدت یک سال گذشته صدایش را هم نشنیده‌ام و 7 سال است از مرخصی محروم بودم و این درحالی است که تمامی دستورات قضات محترم دادستانی مجری حکم در دادسرای جرایم اقتصادی را عینا اجرا کرده‌ام.

از شما که مجتهدی عادل و قاضی‌القضات هستید، تقاضای عاجلانه دارم پس از این همه گرفتاری دستور برخورداری اینجانب از رأفت اسلامی، عفو و گذشت در پرونده این حقیر را امر به ابلاغ فرمایید با این وصف که اینجانب از کارهای کرده و نکرده‌ام که بواسطه جوانی بوده نادم و پشیمان هستم.

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 26 آذر 1392
بیجاره گناه دارنه

مگه چند میلیارد پول هاپولی کرده
بی نام 27 آذر 1392
به خاطر رضای خدا ببخشید.انسان جایزالخطاست .جایی که خدا گناه بنده هاشو می بخشه چرا بنده نبخشه به خاطر رضای خدا و به خاطر بچه هاش ببخشید
نا شناس 27 آذر 1392
اقدام جزائري درمقابل فساد مالي مديران ومختلسين اخير پول خرد محسوب است .اگه قراره مست بگيرن هرآنچه دراين كلانشهر فساد مالي است را بايد گيرند!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.202 seconds.